22 de febrer 2009

Retratats

Avui, en ple hivern, repassant les platges de Menorca amb el GoogleEarth informàtica i nostàlgicament, he recorregut amb l'ordinador la bellíssima cala de Pregonda on he fondejat tantes vegades. I, tot d’una, augmentant la imatge amb el ratolí, el monitor m’ha mostrat que a l’illot gran apareix una barqueta varada a l’arena que m’ha cridat l’atenció:
La extraordinària resolució d’imatge del Google permet distingir el motor forabord que recorda força el de la meva embarcació!. Això havia de tractar-se d’una simple coincidència, (de Suzukis negres n’hi ha molts) si no fos però, que al costat mateix s’hi veu, un petit veler Laser negligentment bolcat damunt la platja i a pocs metres apareix una ombrel·la de color groc verdós que em sembla familiar: Un escenari com aquell, on a més hi ha un veler immens a la bocana de la cala, jo el tinc present a la meva memòria; l’he viscut fa un any i mig.
No obstant, he pensat que és massa casual que aquella barqueta fos el meu Nus II i, per tal de descartar una idea tan absurda, m’he dirigit immediatament amb la mateixa aplicació cap el punt usual de partida, a Ses Salines de Fornells on jo sempre deixo el cotxe abans d’embarcar-me en el pantalà del Club. I heus ací que allí es veuen aparcats dos cotxes: el meu i el de la meva filla Helena: s’identifiquen clarament.
Però encara em calia certificar-ho documentalment. Posat en contacte amb el meu gendre, m’envia les fotos que ell va disparar aquell 3 del juliol de 2007. Mirant-les i comparant l’evidència es fa del tot palesa: Tots els detalls coincideixen.
Allí era jo amb les meves netes Nina i Gisela, els meus fills Helena i Nani i també na Paula i en Sergi que aquell dia venien a bord. De moment sembla que les persones encara no s’identifiquen amb aquest giny tafaner; tot arribarà.
És a dir, tu benvolgut lector, no saps ni quan ni com que et poden retratar (espiar) des de l’espai i, oh innocent amic, ho ignoraràs. I si no ho ignores, de què et servirà saber-ho?
A mi, de res.

Clicar per augmentar

2 comentaris:

Joan Fuxà ha dit...

Quines coses, allavà!!

Salut

Unknown ha dit...

You should see how my partner Wesley Virgin's biography starts in this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

Wesley was in the military-and shortly after leaving-he discovered hidden, "mind control" secrets that the government and others used to get whatever they want.

THESE are the exact same methods lots of celebrities (especially those who "became famous out of nothing") and elite business people used to become rich and successful.

You probably know that you utilize only 10% of your brain.

That's really because the majority of your BRAINPOWER is UNTAPPED.

Maybe that thought has even taken place INSIDE your very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head around seven years ago, while driving an unlicensed, garbage bucket of a car without a driver's license and with $3.20 on his debit card.

"I'm very frustrated with going through life paycheck to paycheck! When will I become successful?"

You took part in those types of thoughts, right?

Your success story is going to start. All you have to do is in YOURSELF.

Take Action Now!